Såååå negativ idag!!! Jävla idioter!!


OJ glömde publicera gårdagens blogg..här kommer den...



Idag vaknade jag bara lite försent, kom til skolan och va med så gott jag kunde. Va jävligt dryg och arg på allt och alla..jävla puckon man har i klassen som tror att tumlare är en insekt och talgoxar är inte alls fåglar....
image13     Liknar detta en insekt?
           image14Ser inte detta ut som en fågel? Kan ju vara lite svårt att se i och för sig..den har ju både näbb och vingar !

hallåååå hur jälva dumma får man lov att vara? *suck* sicka idioter!! Jag blir så trött!!!

Jaja kan inte göra något åt att de tyvärr existerar sådana männsikor..

Hade seminarie och jag hade inte läst de jag skulle men jag klarade mig ändå... *yees* Sen va de rätt kul bråk i min studiegrupp..sicka jävla stjärnor... ujujuj tur att man bara läser med dem denna kursen.. ibland undrar jag om jag går på dagis eller på universitetet? de verkar ju ta in vilka idioter som helst! Gud vad jag är positiv idag känner jag!


Saknar Snobben massor!


Efter skolan så va degade jag och mös med Akhela. Sedan skjutsade jag in grabbarnagrus till krogen...Hur svårt kan de va å komma ner till en parkering när man bestämt en tid? Är de okej att man kommer 15 min försent när man har 10 meter ut dit? Svaret är nej, körde ifrån en av dem för att han va sen..men godhjärtad som jag är åkte jag och hämtade honom senare...

 For sedan till Tobbe som är en klippa som hjälpte mig spela in låtarna idag!! Så nu är det ett problem mindre! Tack Tobbe och krya på dig Emelie!(flickvännen)

Vi drack glögg och sjung och spelade ett tag. Sen vart det hem och plugga!


Ikväll ska jag ta det lugnt med en vän som jag inte träffat på ett tag.. de ska bli kul att ses, tjöta och kolla på skräckfilm tillsammans med honom och bara vara!

Ha de så himla bra, för de ska ja ha!


Kommentarer
Postat av: Linda

Nora Eriksson! Gud vad jag saknar dej min underbara vän! Ta o kom hem till mej nu! Puss

2007-12-31 @ 22:29:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0