Mitt första inlägg i min nya blogg :-)

image4

Lite lång lugg kanske, men ser bra ut ;-)

Jaha...då har man skaffat sig en sånhär blogg grej då...
Så nu kan alla läsa en "prinsessas dagbok"...

Har jobbat idag, och som tur var överlevde jag dagen igen;-)
Fattar inte hur jag kan vara så pigg när jag kommer till jobbet... är verkligen astrött varje morgon sen när jag kliver in på jobbet så vaknar jag och är glad och pigg..hm konstigt..så roligt är det inte att jobba, men i och för sig så trivs jag ju med mina medarbetare:-)

Kämpigt värre är det däremot när man kommer hem och är sååå himla trött och bara vill sova, men vet att det inte är någon bra idee eftersom då kommer jag att vakan ikväll och vara jättepigg å så ska man upp tidigt i mon igen och de håller ju inte i längden!

Haha fastande i hissen förut..usch vad rädd jag blev asså... hatar hissar... men men jag klarade mig! Inte för att nån prins kom och räddade mig..åh nej, jag fick själv fixa det...jävla hundkoppel som fastande...tur att inte hunden var kopplad!! Phew...!

Ikväll ska jag åka till Tobbe och göra klart min senaste låt  "Unlucky girl", som vi började spela in igår...ska bara lägga lite bas å så idag, sen ska den va klar! jippie!!

Nä nu får det räcka med skrivandet för stunden!

Ha de bäst, livet är en fest!


Kommentarer
Postat av: ChrisDo

Så där ja! ;-)

2007-07-19 @ 16:02:33
URL: http://www.itopia1.com
Postat av: Snyggve ;)

Hmm han ju inte först men två är ju inte de sämsta heller kramen

2007-07-19 @ 16:04:49
Postat av: Peter

he he up and running nu då söt =) ska lägga till favoriterna o hålla koll på vad som händer där far far away =) dags o komma hem snart btw :)
lycka till med låten =)

2007-07-19 @ 16:18:21
Postat av: Mr.T

Fint med en dagbok som numera i modern tid kallas blog, kära nora idag åt jag pastasås med makaroner och biff. kram

2007-07-19 @ 16:36:27
Postat av: Robin

Hmm.... aldrig riktigt fattat där med bloggar, det blir ju en väldigt oprivat dagbok med oerhört betydelsefulla händelser, men skicka gärna nya låtar till mek. ;)

2007-07-19 @ 16:40:37
Postat av: Daniel

Jag tycker det är kanon att du fixat en blogg, lätt ett bokmärke! Gott att höra att låten går så bra, ser fram emot att höra den sen, tror den blir riktigt bra! Kram

2007-07-19 @ 18:12:25
Postat av: händrick

KUL! Se för bubblan till att Akhela får en egen blogg också... hon har så mycket skriv i sig som hon vill släppa ut! :D
YEAH!

2007-07-19 @ 22:09:09
Postat av: Anders

Tjena :D Kul med egen bloggis ju :) Nu skall här sammlas ihop och laddas upp och iväg på en privatspelning :D
Ha re nice
Kram

2007-07-19 @ 22:52:39
Postat av: Sandra S

Jag älskar dig med gumman! Vi får cs när vi hinner och catch upp å skratta å mysa ner oss i soffan :).
Puss på dig, nu är min tenta klar :), dags att gå på nästa blääeu. Bajsattackerna har inte skett idag tack gudskelov :)
posshaaaj

2007-10-05 @ 10:33:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0