Du är inte mer än en människa, om du minns...







Kan inte stå och se på
hur illa en vän kan må.
Du måste konfrontera på riktigt,
visa att det är antningen eller.
Då hjälps de inte med tjafs å att hon gnäller.
Visa för fan var skåpet ska stå,
du måste vännen, annars kommer de bara fortgå.

Du måste få rett ut detta snart,
för du dör inombords med långsam fart.
Kämpa för dig och ungen,
du är faktiskt tvungen!
Sök hjälp om du vill få en förändring,
skippa hennes tjat, fixa en vändning!

Förstår inte hur du hamnat i de liv du har,
men jag slutar inte bry mig, mig har du kvar.
Vill se dig lycklig och stolt.
Du måste få ur dig de du inom dig hållt.
Låt inte henne inte plåga dig mer,
glöm att ett under sker.

Snälla Du, slå inte undan hjälp som finns,
Du är inte mer än en människa, om du minns.
Ta emot en utsträckt hand och gör nåt,
kommer vara jobbigt, men kommer göra gott!

Du är en Fin männsika som förtjänar ett Fint
och Lyckligt liv!

GLÖM INTE DET!!


Av:  Mig 3/10-07


Kommentarer
Postat av: Linda

Bra att du la ut dikten gumman , för den är så fin! Starkt av dej! Hoppas du får kul hos Elin ikväll!! Pussss

2007-10-05 @ 23:55:46
URL: http://lindagerdin.blogg.se
Postat av: stefan

det var riktigt fint det där vännen..värmer i hjärtat faktiskt...du är allt bra go du =)..ha det gott så hörs vi..puss å kram

2007-10-06 @ 03:51:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0