Helgen

image10

I fredags var jag hemma från praktiken, var inge bra. Senare under dagen bliv jag allt bättre, men höll mig lugn hemma och bara vilade.
Senare på kvällen for jag till min vän, degade och mådde gött. Dagen efter kollade vi på en asbra film, men jag kommer inte ihåg vad den hette, sååå typiskt, men den handlade om massa knark hihi låter spännande va?
Men de va jäkligtbra faktiskt! For sen hem och gick ut med Akehal på långpromenad i de underbara ösregnet.

Senare på kvällen for jag Sandra och hennes kille Soheil in till biljardnian och kollade på fotbollen! De va kul, Sandra, du är ju såå intresserad av sånt...*host* eller oxå inte haha

men de va mysigt att tjöta och dricka lite öl!
Sen drog vi vidare till Harryses, där vi blev fulla och goa och dansade som bara den!!

Skrev en ny låt idag, den är till en vän.. men den är inte helt klar.. får la se om jag låter nån få höra den. de är ingen hit, bara en fin låt till nån som jag tror skulle uppskatta den.

Nä roligare än så här blir de inte.. nu blir de film och mys!!

ha de bäst!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Mysig liten höst bild =)

2007-10-15 @ 17:59:59
Postat av: Linda

Jag saknar dej när du är i SPAIN gumman! Kom hem snart! Pussar i massor!

2007-10-27 @ 22:40:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0