Hösten är vacker & jag är förkyld



Igår var jag, Jesus, Erik och Akhela ute på långpromenad i två timmar.
Solen sken och alla trädens vackra löv färgade natuern så vacker.
Vi såg en huggorm som var aningen bitter den väste och hugg i en pinne flers ggr, jisses vad arg den var.
Det var så skönt att komma ut även om jag kände mig lite krasslig.

Väl hemma sen grejjade jag lite sen somnade jag. När jag senare vaknade av att min Vän skickade sms så var jag sjuk. Fan, kände hur hes och hostig jag blivit. Men men, de var la inte helt oväntat att jag oxå skulle bli sjuk, alla andra är ju det.
For  i alla fall hem till honom en stund och degade, de va jävligt gött. Kolla tv, käkade chips mm.

Sen när jag kom hem dog jag.
Sov som en stock.

När jag vaknade i morse kände jag att de inte funkade att åka ut till praktiken.
Jag skulle ringa och sjukanmäla mig, men de va inte så lätt eftersom jag inte fick fram ett ord, bara ett
väsande= jag hade tappat rösten.

Har sovit i stortsett hela dagen.. druckit massor av tee. Har endast vaknat när mobilalarmet ringt att de varit dax att gå ut med Akhela..

Nu ikväll har jag legat och kollat på Svensson Svensson på datorn, å käkat klyftpotatis med vitlössås.
De va gött dä!!


Nu ska jag sova igen.. hoppas verkligen att jag kan ta mig ut till min VFU i mon, vill så gärna göra klart den, plus att jag saknar alla barnen!

Ska tänka "söta drömmar" nu som M.H så fint sa hihi

Pöss och god natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0