Jaaa jaaa jaa jag ska uppdatera min blogg!!!



De va ett jäkla tjöt om att uppdatera bloggen... 


Mycket har hänt sedan sist jag skrev.
Livet leker och allt känns bra!! 
Är överlycklig över att jag inte blivit depremerad för att de är höst.
Det är ju samma visa varje höst, men i år ska jag klara mig!
Har intalat mig själv det så mycket och tack vare underbara nära och kära,
som alltid ställer upp  coh finns till när tankarna börjar gå åt fel håll.

Saknar Dig Sandra S väldigt mycket!! Älskar Dig gumman!!
Men vi har ju så mycket i skolan båda två så de hinns inte med å ses så ofta tyvärr :-(

Har just nu praktik (VFU), vilket är väldigt roligt och lärorikt.
Är i klass 1 på en skola på Hammarö. Ska vara där tills nästa Fredag.

I skolan  går det bra, har dock massor att göra. Kul som bara den är det att
jag hamnade i samma klass som dig Linda G!
Du är en underbar tjej!! Pigg å gla, precis som jag! haha
Synd att utbudet av snygga killar på Universitetet är litet.
Vi spanar ju asmycket, men va hittar vi? INGENTING!
Tur att man har resurser  :-)

Har grejjat mycket med musiken, skrivit en del nytt samt börjat spela in en del av det oxå.
Det känns verkligen kul! Skriver musik och spelar in med Tomas.
Kul att arbeta med dig, eftersom vi tänker så lika när vi skriver musik :-)

Har inte hunnit jobba mycket alls. Har jobbat så lite, så man hunnit börja sakna mina "Stjärnor"!

AKHELA är  fortfarande lika underbar som alltid! Älskar dig vännen!! Du är mitt allt!
Utan dig hade jag inte varit den person jag är nu.
Förlåt för att du nu förtiden får nöja dig med att sova på golvet och inte i sängen.

Har inte festat mycket alls det senaste heller, börjar nästan känna mig lite tråkig.
Men jo jag har druckit,
Maria L och jag var ut på Harryses en kväll å jisses vad kul vi hade! Dansade som tokar och mådde bra! Tack för den kvällen, den blev riktigt lyckad!

Känner att jag inte hunnit umgås med mina vänner så mycket som jag
velat, har träffat en del nytt folk med, på gott och ont. ;-)
Vänner kan man aldrig få för mycket av!!


Funderar på att göra ett nytt inlägg med massa dikter som skrivits genom åren.
Får se om jag orkar göra det ikväll eller om de kommer en annan dag.

Nu har jag i alla fall uppdaterat bloggen här,
och lovar att det inte ska dröja lika länge tills nästa inlägg.



Krama- om er alla!!



 


Kommentarer
Postat av: Linda

Tack gumman =)Du är lika underbar du, o du förgyller mina dagar!!Får hoppas på att dom snygga killarna har kommit upp ur sina gömmor när vi är tillbaka från VFU:n!! Puss puss

2007-10-05 @ 13:14:50
URL: http://lindagerdin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0