Myskväll

Dagen har varit soft!!

Ikväll kom Sandra hit och kolla på film med mig, efter att vi skjutsat in Erik & Jesus till stan.
Du var jätteduktig på att köra gumman, de gör inget att du körde i 30km/h typ hela vägen in till stan, bättre att köra sakta än för fort som mig HAHA
TACK Älskling för en underbart mysig kväll! Mysigt att mysa med dig..
Du hade la aldrig klarat av att se den filmen själv ?! Kommer la ha blåmärken i handen i mon med tanke på hur hårt du kramade om den när de va läskiga scener HAHA
Tur att vi såg tre filmer var av två inte var så hemska :-)

"Man säger ju inte att ett äpple avlidit" hihi

Jävla fyllekajja Jesus alltså! Du är så jävla vrång när du är så full...körde ju för fan runt halva Karlstad för att ni skulle ha käk, men inget dög. Hoppas Hamburgaren dög i allfall.. Å jag hoppas inte du är lika bitter i mon som du va ikväll!!
Å förlåt Erik för att jag inte körde som Sandra, jag kör hellre i 300km/h än 30!

Sussa gott med er nu!

Pöss pöss Love you Sandra!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Din lilla sketunge :), nu ska vi inte ta i vaddå 30km/h ibland va jag faktiskt uppe i nästan hela 40 km/h :). Jag hatar att köra andras bilar om det inte är mamma å pappas :). Snacka om att jag kommer få höra detta länge :). Jag hade så jävla mysigt igår, men den där äckel filmen fyy jag sprang hem hahahahaa när vi delade på oss :). Tyckte jag hörde grymtande å stön i buskarna :)
Love you baby!
Nu ä jag stressad å ska fortsätta plugga posshaaaj

2007-10-07 @ 12:21:02
Postat av: Henrik

När patrik (patt-rick) inte får några stora tuttar i sina händer, då började genast att klia i hans mjölktänder.
Då tar han ett stadigt tag om sina EGNA bröst och
väser med en kinkig röst:
"Nu käresta ska du få, jag ska klämma på dem tills de blir blå!"

2007-10-08 @ 12:00:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0