Trodde jag älskat någon innan...

Om du bara visste hur glad jag är.
Om du bara visste vad tacksam jag är.
Tacksam och glad för att jag fått lära känna dig.
Tacksam och glad för att jag har lärt känna mig!

Känslor väcktes för dig som jag inte förstod.
Känslorna utvecklades och nu äntligen jag vet dess ord.
Ordet mig skrämmer, ordet är stort.
Vågar inte säga det sakta bara väldigt fort.

Jag trodde jag älskat personer från förr.
Men inget av det jag känner är i närheten av de som var förr.
Så tack för att jag har lärt mig förstå en känsla till.
Men att känna den igen är inget jag vill...

Älskar Dig Martin.H  Du är den finaste person jag mött!
 Önskar dig all lycka i världen! Pöss

Av: Mig
Till: Martin Hedberg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0