Trött å snuvig..


Visste inte vad jag skulle skriva om idag, frågade Sandra om råd. -skriv om bajs
så okej, här kommer en dikt till dig Sandra!


Min älskade lilla Sandra,
du är speciell,
inte alls som de andra

kiss& bajs å dåliga magar,
det är de samtalsämnen,
som oss behagar.

Förstår inte hur vi kommer dit,
men oavsett ämne
så leder de alltid till massa skit.

hoppas du gillade den haha

Nä nog snackat om det för en stund eller två.
Mår bättre idag faktiskt, men känner mig fortfarande hängig och täppt :-(
Var på praktiken i dag i alla fall.
Barnen skrev en höst dikt tillsammans idag:

            

                       Hösten är blåsig men bra.
                       Ödlorna går i dvala
                      Snygga blir löven.
                      Traktorn plöjer åkern.
                          
                    Av: klass 1 Hammarö

Snackade med min "godisbit" ujuj vad fin han är *drägglar*
Ska kanske lägga ner lite tid och energi på den grabben...why not?
Han är inga fel;-)

Nä nu blir det ett hett bad, sen sova orkar inte skriva mer idag...

Ha de gött!!


Kommentarer
Postat av: Sandra

HAHHAHAHA, ja vad ska man säga, det är ju ingen ide' att ljuga alla som hängt me mig å nora samtidigt vet att allt har med bajs å göra i slutändan. HAHA slutändan där fick jag till det ;).
Ni ser :).
Va skönt att du ä bättre gumman, tur att du inte haft bajssjukan som jag hade. Nä nu ska jag nog gå ut i skogen å sniffa efter människor och stycka upp dem å lägga dem i burkar ;) å grymta lite. haha börjar nämligen bli lite hungrig. fyy nora visa aldrig nån skräckfilm igen när jag ä me!
Älskar dig puss puss

2007-10-09 @ 20:26:05
Postat av: Nora

Sandra, glöm inte att vi inte sett tvåan än Haha
Den är än värre!!
Pöss Love you

2007-10-09 @ 20:29:22
Postat av: Sandra

Du skulle bara våååga utsätta mig för nåt sånt!
PUSS

2007-10-09 @ 20:30:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0