Vad är det vi har i smyg?

Vad är det för speciellt med Dig,
som gör att jag atomatiskt dras till Dig?
Vad är det vi delar lite i smyg?
Vad är det som gör att jag inte är blyg?
Vad är det som gör att hjärtat slår så fort när jag är nära Dig?
Vad är det som gör att Du vill vara nära mig?
Inget har vi gjort som är tabu,
men det känns som vi är nära det nu.
Att leka med elden kan leda dit man minst anar,
även fast det bara är mys och massa kramar.
Jag vill veta vad det jag känner för dig är,
för inte är det såna känslor, som när man är kär.
Jag vill inte sluta träffa Dig,
Du är en underbar människa, tro mig.
jag är bara rädd för att nåt ska gå snett,
för det är så jävla lätt!!

Av: Mig -04
Till: Erik B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0