En kall öl på stan

image347


Jaha då var dagen över och kvällen tar sin ton!
Det blir nog en öl med Porrfrida ikväll på nåt ställe å sen hem.
Gött å bara ta de lugnt å chilla lite tycker jag.

Nu ska jag ut med hunden sen blir de till att åka å tanka bilen!
SÅÅÅÅ tråkigt att tanka!
Det är ju inte billigt heller men jag ska ju köra en del nu så då måste jag ju
ha bensin annars kommer man inte långt!
Ska på tivoli med mitt fadderbarn i morron!
Det ska bli kul!
Hoppas inte hon ska ha med mig i en massa läskiga karuseller bara!

Förr var man inte rädd för att åka nåt,
nu är jag livrädd för typ allt vad det gäller att åka sånt där på typ Liseberg å sånt!
Tråkigt men sant.. men men.. man börjar la bli gammel å tråkig!

Ha en bra Lördagskväll !

Och TACK FRIDA för de fina blogg inlägget om min raggning på stan!
HAHAHA stolla!

Pöss pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0