Filmkväll

Ikväll har jag varit hemma hos Erik och kollat på film!
Vi kollade på en film som vi sett massa av gånger tidigare, men
den är ju så jäkla bra!

image270

De va längesedan jag såg den nu, å de e lite grymt att han har den på VHS inspelad från tv
för aslängesedan, så de va massa gamla reklamfilmer som man typ glömt nästan.
Lite kul att se vad som ändrats sedan dess!
Har ni inte sett filmen så SE DEN!

Som ni ser så har de ändrats på lite färger här på bloggen, hade lite tråkigt så jag tänkte ändra lite.
Börjar redan bli sugen på en ny header faktiskt, de är kul att ändra om lite, tycker jag.
Vi får väl se vad de kan bli framöver!

Nu ligger jag och skriver med min söte vän Johannes, som förgyller mina kvällar vid datorn.
Pöss på dig ♥ !

God Natt!

Kommentarer
Postat av: alexandra

kul att du öppnat upp din blogg igen=D Skönt att du fått komma hem till tjörn en sväng och SKÖNT att du ska få jobba där i Sommar! Nice nice! *lite avis* hihi Hoppas du får en underbar dag! Puss på dig

2008-04-10 @ 06:46:59
URL: http://alexjo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0