Fredag den 25 :-)

Idag är det äntligen den 25 och fredag :-) även fast pengarna kommit idag så har jag inget jag absolut måste köpa!
Brukar nästan alltid vara 10000 grejjer man ska köpa när man väl får pengar!
Nä denna månaden ska jag snåla så mkt det bara går. Måste ha pengar till hyran i sommar innan man får första lönen.

Kom nyss hem från Jesus..var över på en kopp kaffe!
Satt och diskuterade hur kvällen skulle bli och planerna har hoppat fram och tillbaka men nu är det fastställt att vi ska sitta på Arenabar och tjöta. Kul att vi blir ett par styckna!

Stackars dig Sandra som är sjuk idag och inte kan gå och skriva tentan!
Tänker på dig älskling!!
Krya på Dig din lille BÄRFIS!

Ska lägga mig i badet nu jag och slappa ett tag, det är inga fel de ser ni!

Ha de gött hajjjjjjjjjjj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0