Freeeeeeeeeedaaaaaaaaag!!!

ÄNTLIGEN FREDAG!!!!

Imorse kl 05.49 ringde Linda och väckte mig och babblade om massa saker jag inte minns.. Tack för att du ringde och väckte mig, men kom jag upp för det? Givetvis INTE! Men jag kom till skolan i alla fall även om jag inte fick gjort det jag hade tänkt hinna med innan jag for till skolan!! Men men!

Det var ändå en rätt givande lektion idag, eller i alla fall intressant!
Tycker dock att det är drygt att läraren hela tiden frågar om jag kommer ihåg eller om vi läst denna bok i hennes tidigare kurs.. jag menar de är bara jag och Leily som haft den kursen innan med henne och vad spelar det för roll om vi haft boken innan eller inte när resten av klassen inte läst dem??

Vill säga TACK JESUS för den långa fina kommentar du skrev på förra inlägget, den värmde!
Tro det eller ej, men jag uppskattar faktiskt de små saker som sker runt om oxå! Bara de att de är inte dom man tänker på när man är nere alltid.
 
Men idag är jag en glad som en solstråle..fråga mig inte varför men, ja allt känns så bra idag!! :-)

Har varit ute på en promenad i solen med Akhela och jag hade på mig på tok för mycket kläder! Jisses..men men  man har liksom inte riktigt kommit in i hur varmt/kallt det är om dagarna även om solen skiner..de är ju så himla upp och ner med temperaturen!

Fredagens planer? Hm har faktiskt inga planer än så länge.. ska ta och dammsuga och plocka lite här hemma. Sen får vi väl se vad som händer.. kanske det blir en myskväll hemma bara med god mat och nån film..?! Eller kanske en afterwork på Bmb!?!
Vi får se!


Ha det så roligt ikväll Linda!!
Kul å se dig i skolan i dag Sandra, din lille fiselisa!!
Hoppas tentan gick bra idag Alexandra!
Tack för kaffet Frida.. snart kanske jag vågar sno mitt egna kaffe i skolan!1 haha Stolla!


Hoppas ni får en bra fredag!

Kraaaaaaaaaaaaaam på er allesammans!

Kommentarer
Postat av: frida

ja de e ingen fara, jag kan sno kaffe till dig fler gånger vet du la :P puss på dig gumman

2008-04-11 @ 14:12:25
Postat av: Anonym

Sno kaffe??
Fin blogg.

2008-04-11 @ 16:43:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0