GRATTIS DANIEL!!!


GRATTIS DANIEL PÅ 29-ÅRSDAGEN!!!


image290

Här har vi Daniel Kristiansson!
Min första stora kärlek och även min första pojkvän!
Kan ibland undra hur jag kunde vara så dum att dumpa dig som var
den bästa pojkvännen en tjej kan ha, men det var nog menat att vi bara skulle vara vänner!
Du är en underbar människa och är mer än glad att vi har en så
bra vänskapsrelation som vi har idag!
Inte många som lyckas med det kan jag säga med tanke på att
han faktiskt är ett ex ;-)
Daniel är som "en i familjen" och de kommer han alltid att vara
även om vi inte ses så ofta.
Familjens dörrar är alltid öppna för dig, de vet du!

Ett stort grattis till Dig Daniel önskar:
Mamma, Pappa, Chabo Molly, Akhela, sköldpaddan Skalman och Jag!!

Önskar dig all lycka i världen, med allt!!!

Massa kramar till dig och ha en kanonbra födelsedag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0