IDOL-audition I MORRON??!!

HEJ PÅ ER!!
Fört av allt vill jag TACKA ALLA som ringt, smsat, mailat mm och verkligen försökt övertala mig om att söka i morgon.
Jag har fortfarande inte bestämt mig till 100% men till 99% :-)
Jag tror jag ska gå dit och se vad de tycker om mig. Deras åsikt kanske inte stämmer in med hur eran är angående om hur jag sjunger. Känner bara, att så länge jag själv vet att jag kan, så spelare det ingen större roll vad de tycker. Men jag gillar ju utmaningar och just auditions kan man aldrig göra för mycket av. Man lär sig något nytt om sig själv varje gång!

Håll tummarna föra att jag gör mitt bästa i morgon, men oavsett om jag gör mitt bästa så är det inte säkert att jag har det som de söker.

Nu ska jag förbereda mig lite in för i morgon.. allt hänger på om jag kommer upp i TID eller inte. Gör jag det så åker jag ner och provar söka, vaknar jag för sent skiter jag i det.

Har idag varit med Frida och lekt med hennes kompis unge Emelie som vi spelade upp en saga för. Sedan promenerade vi till lekparken och lekte. Senare gick jag och Frida till afterworken å käkade. Det blev en tidig kväll med tanke på att man ska försöka komma upp i morgon!

Igår kväll var jag Leily och Therese på biljardnian och chillade.. det var så gött att ses utanför skolan och bara sitta och snacka. Träffade även på Tomas där som gjorde oss sällskap.

Nu ska jag slänga mig i badet och dega!

Pöss på er!

Kommentarer
Postat av: Mikaelac.blogg.se

LYCKA TILL IMORN GUMMAN! VAD SKA DU SJUNGA FÖR LÅT?

2008-04-18 @ 23:53:53
Postat av: Sandra S

Syrran Sandra är stolt oavsett. Du får mig att gråta så fort du tar en ton, så mitt slutgiltliga svar hade varit: "Du är en stjärna!"
Jag är jätteglad för att jag ska få rasta din vovve idag hihi :). Ringer om vi studsar ut på 45:an men du har mitt liv på att jag kommer garanterat inte släppa! Så försvinner Lill-fisan så försvinner Fise-Lisa också :). Jag håller tummen för dig, och jag hoppas verkligen du håller tummen för mig :). Älskar dig, kom ihåg du är min idol! PUSSSS

2008-04-19 @ 10:37:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0