IDOL-audition på lördag...??!


SKA MAN, ELLER SKA MAN INTE?!!?


image291

image292

Jag vet Mamma att du inte fattar hur jag kan utsätta mig för sånahär uttagningar å sånt med tanke på hur jävla nervös och stressade jag blir, men kan ändå inte låta bli att älska den nervositeten!
Förra året den 14 april var jag nere i Göteborg och provade söka till Idol.. fick komma tillbaka dagen efter och
sjunga för det var för många den första dagen. Fick en bra kritik som jag kände faktiskt var sann.
Jag är inte rädd för att bli totalsågad, men kan man sjung och inte gör nåt helgalet så är de ju nästintill omöjligt
att bli totalsågad liksom. Men frågan är om Jag har de som de kräver??!
Förra året sa de att jag sjung jättebra, hade en ren och klar röst, samt att jag hade utstrålning.
De klagade på några ord i texten på engelskan som jag skulle slipa på.
Fick sjunga två låtar och de var osäkra på om jag skulle få gå vidare eller inte.
Jag gick inte vidare, men de bad mig att jobba på uttalen och söka nästa år igen för jag hade nåt de ville se mer av mig. Även fast jag inte gick vidare gick jag ut med ett stort leende.
Alla utanför trodde jag hade gått vidare. haha men ICKE!
Blev så glad av kritiken samt att de kändes så gött att bara få de gjort.
Jag söker mig till att få kritik för att kunna använda det till att utvecklas till det bättre!
Men IDOL är ändå inte de sättet jag skulle vilja komma fram i..
Det känns många gånger som att de har en bild av hur de vill att man ska bli..
Jag vill ju vara jag och inte bli någon annan...

Hm nja jag vet helt ärligt inte om jag ska ställa upp eller skita i det..
Om jag gör det, så är de mer en kul grejj att se om man kommer vidare eller inte.
Jag bryter inte ihop om man inte har de dom söker.

Vad tycker du jag ska göra?

Kommentarer
Postat av: alexandra

klart du ska söka om dem ville att du skulle komma tillbaka. En chans till kan du ge dem. Nu eller aldrig! puss!!!

2008-04-17 @ 10:09:58
URL: http://alexjo.blogg.se
Postat av: Bm

Lilla Pluttis! Gör det du känner för. Du vet....

2008-04-17 @ 14:17:39
Postat av: Pia Andell

Go for it! Tycker absolut att du skall göra detta, alltid ger det ngnting. Om inte annat så träffar du trevliga människor och följer din dröm.
Ha det så bra!

2008-04-17 @ 14:20:13
Postat av: Mia

Do it!!

2008-04-17 @ 14:41:38
Postat av: Fritjof Frösendalgrenberg

JUST DO IT NORA!!!! :D

2008-04-17 @ 21:34:01
Postat av: lisa

Jag tycker absolut att du ska ställa upp! Hoppas det går bra för dig i så fall =)
Ha en kanon bra helg! kram

2008-04-18 @ 13:36:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0