Jag vill åka hojj!!!

"Hoppsan Kerstin" vad telefonerna har ringt medan jag sov!! Sorry men jag sov som en stock!
Sedan när jag vaknade var jag ute på en kvällspromenad med Akhela sen vart det kanongoda köttbullemackor som mättade min skrikande mage!!

Jag blir så avundsjuk på alla som tagit ut sina hojjar nu och kör runt och alla hojjarna är så blanka och fina.
De som äger dem har la putsat dem hela vintern skulle man kunna tro!
Jag vill oxå åka med!!!
Var ute och åkte med Erik förra året å de var riktigt nice..han kör bra och fort går det oxå hehe (Du behöver inte vara orolig mamma)

Jag önskar så att jag oxå kunde köra och ha en egen.,.. men jag kan ju för fan inte ens köra moppe utan att den välter... Måste ragga upp nån 15 åring som kan lära mig köra moppe så man får in systemet, sen kan jag skaffa eget mc.kort och hojj...ska bara vinna på lotto först!

Åkte för första gånge mc i Göteborg 2003 tror jag det var, då jag tog mc-taxi hem. Helt sjukt att man kan få åka med full bak på en motorcykel... tänk om jag hade varit aprak och släppt taget utan att fatta nåt för jag va för full?!! Fyy tanken är skrämmande. Åkta då i linnebrallor och kavaj i full fart från avenyn ut till Askim. Sa till snubben som körde att han INTE fick köra fort, för de var första gången jag åkte.. och hade ashöga kackar på skorna med..
Väl ut på stora vägen så brände han på som fan. Kommer inte ihåg hur fort exakt de gick  över 140 km/h i alla fall å de kändes tokfort. Jaja då var man ung och dum, som åkte med någon som man inte kände men ¨å andra sidan känner man ju inte alla andra taxichafförer som kör taxi heller i storstan!

Såg förresten en asbra dokumentär igår på svt.se "Emma"  .
Den var skitbra tycker jag och kan rekomendera att lägga 1 timme av er tid att se den.

Emma är en dokumentär om en ung kvinnas revansch när livet gått snett och hon tas in på ett behandlingshem som arbetar efter devisen att alla ska behandlas lika. (SVT2 sön 6 apr 20.00)

Nu ska jag lägga mig och sova! Måste försöka komma upp till skolan i tid i morgon!

Ha de bäst! Pöss och kram och God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0