Jaha då va de kvällen igen!

Har sedan sist varit ute än mer i det fina vädret!
Har suttit modell i webcam idag för en som rita av mig...å NEJ de va inte naket!
Bra som fan blev det.. grabben som rita gör tavlor som är assnygga så då tänkte jag att de kan ja ställa upp på att bli av skissad som en mall sen blir ju inte ansiktet å så jättelikt mig men de är liksom inte meningen heller. Men som sagt den kommer nog bli grymm när den är klar. egentligen skulle jag ju varit hos honom och blivit avmålad men de är knappt med tid denna månaden så då löste vi de såhär istället.

Har ikväll inte gjort något vettigt, försökt hålla mig vaken så jag kan somna i natt!

Spelade lite blockflöjt förut haha hittade min gamle blockflöjt i en låda. fan asså, är imponerad över mig själv att jag kan spela de låtar jag minns att jag spelade som liten. Det sitter i!!


har även spelat lite på guran min, men de blev inga låtar skrivna idag..de va bara skönt att spela lite! Saknar dock en sträng så de är lite synd:-(

Har även gjort en jättegod pastasalld nu ikväll med massssa fetaost i:-) mm mm mm

Skönt som faen att man är ledig i morron!
Det blir nog fest i mon.. men jag ska nog va nykter !

Vill sist men absolut inte minst säga: LYCKA TILL PÅ TENTAN I MORRON ÄLSKLING!!!



Kommentarer
Postat av: frida

ja en sån go pastasallad du bjöd på i skolan häromdan får du göra snart igen! puss

2008-04-24 @ 23:10:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0