Jäkla datakrångel!!

Sitter just nu i skolan och har precis skrivit och lämnat in min uppgift som ska vara inne i morron.
Är så trött på min dator nu så jag skulle vilja kasta den i golvet!!!
Den är bara drygt ett år och är typ trasig. Blir vansinnig, fick ju lämna in den första gången när jag haft den i bara några månader...då var de fel på moderkortet.. å nu är den likadan igen.. så TRÖTTSAMT!

Har i alla fall ringt och snackat med de jag köpte den ifrån och de antar att detta fel kommer gå på reklamation. Datorns garanti har ju såklart, gått ut.

Men vi får la se om hur jag ska göra. Funderar på att lämna in den till en som lovat kolla upp felet, sen ringa till acer och fråga om felet täcks av reklamation och om den gör de så kan jag skicka iväg den. Grejjen är ju den att felet måste kollas upp av de på acer för att kunna få de att gå på reklamation.
Nog tjötat om detta nu!

Nu ska jag åka hem sen blir det långpromenix med Akhela!!


Ha de fint !! Kraaaaaam


Kommentarer
Postat av: alexandra

hade också en acer innan den jag har nu...säger samma sak - skitdator=P Skaffa en HP, då fungerar den garanterat=P *fniss* Hoppas det löser sig för din dator...puss!

2008-04-15 @ 20:40:16
URL: http://alexjo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0