Kanonväder och massa pollen!

Detta underbara väder som är nu kan ju inte undgå någon!
Men jäklar vad det rinner i ögon, näsa och det visslar i luftrören! *suck*
Det är så himla jobbigt med denna pollen! Å dyrt som fan är det oxå om man är allergisk!
Inge kul alls! Som tur är går inte min inhalator ut än..den håller till i slutet av maj..inge kul å slänga ut lite mer än 600kr för en sån, plus att jag behöver två olika! Sen ska man ju käka allergitabletter oxå!

Så va jäkligt glada ni som inte känner av pollen!!!

Skojjigt värre börjar huggormarna vakna till liv! Gillar ormar men inte för nära om de bits..
Är mest rädd att de ska hugga lilla akehla när hon springer omkring lös men men, händer det så händer det. Kan ju inte gå och vara överbeskyddande för de.

Jag längtar till sommaren och havet! Har idag snackat med Daniel å vi har bestämt att vi minsann ska ut med vår båt, sola, bada och göra det roligaste jag vet, nämligen att fiska krabbor!! Ja men skratta Du, men jag tycker det är askul!! hehe så de kör vi på!!

Jag har änna saknat att blogga men nu när jag äntligen kan göra det igen vet ja inte vad jag ska skriva haha

Tror jag får säga tack och hej nu... måste som sagt plugga!

Ska försöka få med lite fölk på att grilla körv senare!         

ha de bäst!

Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0