Solig & svettig promenad till Rud..

Nyss kommit in efter en härlig promenad bort till Rud och tillbaka med "Bärfisen" och Elin.
Så skönt väder det var, töligt värre så hade jag på mig alldeles för mycket kläder!!!
Skulle möta upp sandra och elin vid jouren kl 12.10 men då hade jag visst somnat så de ringde och frågade om jag var på väg typ kvart över... jag flög upp och drog på mig ett par brallor och en luvtröja sen sprang jag och Akhela bort till jouren. Väl framme va ja helsvettig...de va alldeles för varmt..å jag som stressade så hann inte ens ta av mig pyamasbrallorna så de hade jag under träningsbrallorna. Hann inte ta på mig nåt linne heller så de va bara luvtröjan och en väst som jag hade...shit jag höll på att svettas ihjäl!!! Men så kom jag på att jag kunde ju försöka ta av mig luvtröjan och bara gå i västen men hade ju bara BH på mig under så ja... jag bjöd på en liten avklädd syn på cykelbanan haha.. 
Skönt att du är bättre nu i alla fall min lilla Bärfis! Men du va allt lite glansig på ögonen så helt kry är du inte!

Akhela ligger nu helt utslagen på golvet och snarkar hehe

Nu ska jag DUSCHA och sen ska jag äta GLASS!!!



PÖSS HAJJJJJJJJJJJJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0