Soliga karlstad!

image325


Ujujuj sicket väder det är ute alltså! Jag känner att det snart börjar bli dax för årets första dopp!!
I morse försov jag mig lite men kom ändå till skolan..men man kan ju fråga sig till vilken nytta det gjorde. Satt och lekte med kapsyler och pratade om hur det var förr när man inte hade tal och siffror, hur man då gjorde sig förstådd med antal och mått mm.
Lektionen var mycket givande tyckte vi... INTE!

Jag Frida och Therese spelade bland annat memory med kapsyler istället för att göra de uppgifter vi skulle..



Therese blev rastlös och provade istället att trycka upp en tampong i näsan..mycket moget jag vet, men vem fan vill vara mogen och stel jämt?? Inte vi i alla fall!!



Själv satt jag och började skissa på min drömprins som jag önskar att jag en dag ska få!
Jag tror mer på en vacker insida än utsida!! Hahaha...
ÅKE

När lektionen äntligen var slut satte vi oss ute och pluggade. Det var så gött väder så vi passade även på att käka ute. Thereses mat såg mycket god ut så jag snodde lite av henne medan Frida käkade upp min :-)


   

Tack å hej nu ska jag ut och sola mig!!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0