Uppdatering av min helg!

I fredags blev det afterwork på Blue moonbar som vanligt. Jag, Jesus, Fransson, Martin och Norrby. Blev fruktansvärt trött när jag hade käkat tills magen pekade rakt ut. Bandet som spelade var sådär får man väl säga, med de va speciellt ett sällskap som verkade avguda dem! Jisses va de dansade och bara älskade alla låtar som bandet spelade! Kul med såna människor, även om man ibland inte kan hålla sig för skratt när de lever sig in i låtarna extremt mycket när de dansar!

Fick efter ett tag platser i "vita sofforna" där vi satt och snacka å lyssnade på bandet. Lite senare spelades de mycket bättre låtar och Nora blev på G! Norrby, Jesus,Fransson och Martin hade då hunnit bli lite runda under fötterna och de blev genast mycket roligare. Höjdpunkten kom dock strax efter bandet slutat spela och alla typ gått men jag, Norrby, Martin och Jesus satt kvar och diggade till musikten. Det var verkligen folktomt just då..


Som ni ser var det RÄTT SÅ TOMT inne på stället!
Men vi fortsatte att flumma. Personalen höll på att städa och plocka undan och deras blickar och skratt  riktades mot vår soffa. Buggade lite på dansgolvet, och de va inga fel. Kunda ta ut svängarna hur mkt som helst utan att krock med någon hahaha!
Provade Norrbys glajjer, men känner inte alls att jag passade i dom faktiskt.= ser inte klok ut!!


Kan tänka att jag uppfattades aspackade med tanke på hur glada och galna vi va..men faktum är de att jag var NYKTER ! Körde hem efteråt och välhemma pratade jag med Sandra. Hon kom över på 2 glas vin och vi satt och snackade till 3 ungefär! :-) Så kul att  ha henne här!
Vi satt och smidde planer inför min 25 års dag! För er som inte vet, fyller jag den 25maj *skynda att skriva in i almenackan nu*  och glöm för guds skull inte att gratta mig på den stora dagen!

Dagen där på degade jag hela dagen till kvällen då de var dax för myskväll hos Alex. Det var Frida jag och Alex bara. De va kul, vi sminkade varandra och snackade massa tjejjsnack. Kändes lite som en fjortisförfest med alla samtalsämnen som bara rörde killar och sex.
Alex hund var ju bara såå söt!


Rambo

Senare efter ett par glas vin gick vi till nöjjes! Ja ring aftonbladet och berätta att Nora Eriksson satt sin fot där! Det händer ungefär lika ofta som de regnar på en kamels puckel!!
Men jag var inte där längre än max 30 min haha sen gick jag och mötte upp lite polare vid Blue moonbar. Min vän Ante firade sin 30-dag så jag hade lovat att komma och säga grattis till den gamle!
Träffade massa vänner där som jag inte snackat  med på ett tag.

Senare på kvällen hamna jag och jesus i luven på varandra. Men de är sånt som händer ibland, och även om du blir arg på mig iblang Jesus så vet jag att du bara bryr dig om mig och vill mig väl även om de blir framfört lite dumt ibland.
Åkte sen hem och degade...

Söndagen var lugn..kollade på film och var ute med kela. Sen tog jag bussen ner till stan för att hämta hem min bil!
Skulle gått, men det regnade och de va inge mysigt väder att promenera i..så jag och Kela tog bussen istället.

Senare på kvällen kom Jesus över för att hjälpa mig med min dator som inte funkat nu i helgen..kom inte in i windows utan endast i dos-läge. Men när han kom hit och jag startade datorn funkade den och jag blev överlycklig. Fan, de är först när dumburken inte fungerar som man märker hur beroende man faktiskt är av datorn! Tur att man har msn på mobilen liksom haha
Jag och jesus kollade på Så ska det låt på datorn..mamma ringde å sa de i lördags att jag var tvungen att kolla för Erik var med och han va tydligen jättebra, sa hon. Så de gjorde vi. För er som inte vet, så gick jag och Erik i samma klass på gymnasiet på musiklinjen i Uddevalla. Tycker det är jättekul att de går så bra för honom! Fick just en idee men la ner den... tänkte vara lite elak mot honom och lägga ut en bild från gymnasietiden...men jag skippar det!

Idag har jag varit I TID i morse! inte illa va?! Leily, Therese, Frida och jag var ut på en förskola på woxnäs och lekte några lekar och gjorde lite övningar med barnen. Så nu ska jag sammanställa hur det gick mm.
Det va en så härlig barngrupp och personalen var oxå jättetrevliga. Ungar säger jag bara!! Man bara älskar dom även om de är lite stökiga och högljuda ibland.

Nu ska jag plugga lite.. hörs sen!! ha de gött haaaaaaaaaaaaaaj


Kommentarer
Postat av: frida

ja tack själv för i lördags, jag hade riktigt kul! puss

2008-04-14 @ 10:49:07
URL: http://fridawarnqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0