Uppdatering!!

Tja.. FÖRLÅT att jag inte uppdaterat bloggen men det är inte så lätt när datorn krånglar plus att min kabel som jag sätter i mobilen för att överföra kort, ha varit borta.


Hm vart ska vi börja... Jo jag var på Idol audition men gick inte vidare. Jag blev inte ledsen alls, de va ju bara en kul grejj liksom. Träffade två assköna människor i kön som jag snackade med massor. Elle och Amanda från Mariestad. Tack för ett trevligt sällskap under förmiddagen!

Amanda och Elle

 

När jag kom hem sedan mötte jag Sandra och Akhela som var ute och promenerade! Så gulligt av dig Sandra att ställa upp och gå ut med henne när jag var borta.

Sandra och jag for ut på bergvik och kollade runt, sen käkade vi på IKEA och snackae skrit och handlade lite oxåJ

 

Sen åkte jag hem och totaldeckade. Sov som en stock! Vid 18 vaknade jag igen och då var det dax att göra sig i ordning för att åkar till Monica! Hon fyllde år plus att hon ska åka iväg till spanien i två månader.. inte avis alls!!!

Det var riktigt trevligt hemma hos henne och vi hamnade sedan ute på korriander. Jag tog det lugnt men hade askul. Sällan vi går ut i det sällskapet som var då.

 

Söndage vad gjorde jag då?? Hm.. var ute och promenerade sedan kom jeus hit tror jag och degade... I går var jag ledig och då pluggade jag och senare gick jag hem till Norrby och käkade glass med han och Jesus! Har nu då ätit den godaste glassen eller sorbeen som jag vet kommer äga i sommar! Mangosorbee sååå gott!! Halleluja!

 

Idag har jag delvis varit på möte på jobbet för att förnya mina deligeringar på mediciner, insulin mm...

 

Saknar dig Johannes och jag hoppas vi ses snart!

 

Nu ska jag plugga!!

 

Pösssss!!


Kommentarer
Postat av: Elle

Tack Nora för kaffet :)
Kram
Elle

2008-04-23 @ 12:52:05
Postat av: Sandra S

Det var snarare Akhela som var ute med mig och gick :), så gulligt av henne. hihi Nu ska jag däcka en timma och försöka få ner febern sedan måste jag tyvärr tillbaka till skolan. Det är synd om mig nu som du kanske märker haha, jag hatar att vara sjuk.
Love youu, det va på tiden att du skrev på din blogg ;) PUSSSSHAAAJ

2008-04-23 @ 12:53:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0