Äntligen blev det av!


en gammel bild ja hitta ;-)

Igår kväll kom jesus över och vi kollade på film och käkade poppcorn.
Jag skrev ut min Diktbok igår med..jisses måste köpa en ny! 112 sidor å ändå är
inte alla med. Har många på min diktsida på nätet där jag skriver in alla, som jag inte skrivit in
i min lilla bok. Så de måste köpas när man får pengar nu!!

Senare drog jag iväg och gick långpromenad men XXX.
Äntligen blev det av, har gått och oroat mig för hur jag skulle reagera
om man gick på varandra på stan eller nåt.
De va så kul att se honom igen å vi tjötade en heldel.
Tog en rejäl långpromenad! Vi gick länge ute i den svala luften och pladdrade om både det ena och det andra.
Blev dock livrädd när han svängde in på ett "elljusspår" där de skulle vara lampor men de va fan inte en enda lampa som lyste där och kolsvart var de i skogen. STÖKIGT VÄRRE!
Man såg INGENTING! Men som tur var kom vi ut levande. Jisses!
Så nu slipper jag gå och oroa mig om detta mer.
Det känder helt okej!
Så tack för igår XXX

När jag kom hem slocknade både jag och hunden illa kvickt!

När ja vaknade i morse kände ja mig nästan bakis fast ja inte drack en endaste droppe igår.
Tog en långpromenad till Nordstrand med Jesus och Akhela.
Det var underbart gött väder och lagom varmt.


Som ni ser så har Akhela väska på sig! kanonbra, då får hon arbeta mer
plus att hon sover som en gris sen när man kommer hem!

Nu har jag badat badkar och snackat med mor min.
Molly fick 6 valpar de kom en valp till senare på natten!! 4 tikar å 2 hanar!

Nu ska ja försöka göra nåt vettigt!
Kan inte sitta å slappa inomhus i detta vackra vädret inte!!

Ha en fortsatt bra söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0