Bor med min älskling nu!

I måndags efter jobbet åkte jag hem och packade in de sista grejorna samt hunden. Sen for jag till mammas jobb för att lämna en lapp på hennes bilruta, men då va inte hennes bil där :-( Ville bara tacka för en underbar sommar hemma på tjörn.
men men.., sen åkte jag upp till Karlstad. Det var drygt att köra och ja kände att ja va rätt trött efter ett tags körande.
Men jag kom allt fram! Väl hemma så mötte min lilla älskling Sandra jmig i dörren !! Så underbart kul att se henne igen!
Fick ett lyckorus i hela kroppen!!! hhehehe
Vi drog och handlade lite mat och annat sen hem. Jag la mig i ett bad med en kall öl och Sandra satt och pluggade.
Sedan kollade vil lite på film men avbröt den för ja va för trött för att orka se klart.

Sov som en stock och dagen där på vaknade vi vid 6 då vi gick upp och drack kaffe tillsammans.
Sen följde jag henne till skolan samtidigt som jag rastade Akhela!

Lite senare kom Jesus och Erik övere och tjötade lite. De va kul att se dom oxå!

När Sandra kom hem lagade vi mat, sedan gick jag över till Tomas och kollade på film.
Sandra hade ju tenta dagen därpå och ville inte störa så då passade de alldeles utmärkt att jag gick över och hälsade på Tomas. De va så kul att se honom, han har ju fått hår på hövvet!!! hahaha de va skitfint jue!
Tycker han ska fortsätta att ha det!

Kommer inte inhåg vad filmen hette som vi kollade på men den va inte bra iallafall. En mycket stökig film då man inte fatta om personen i fråga drömde eller om de va på riktigt i filmen...sen va den slut... fattade noll.

Igår gjorde Sandra tenta och det kändes tydligen bra så hon kan ha klarat den.
Vi for ut till Bergvik och lunchade samt handlade lite mat och så.

När  vi kom hem tog vi och delade på en flaska vin och jag färgade håret.
Så nu är jag en svartskalle igen haha
måste ju smälta in här i kronoparken ;-)

Senare åkte vi ner till stan och kollade på fotbollen med Erik, Göra, Jesus och Norrby. Sen gick vi vidare till Harryses.
Jag var så trött så jag höll på att somna sittandes. Som tur var åkte vi hem tidigt och jag drack bara vatten ute så inte gjorde jag slut på några pengar heller.


I helgen ska våran lilla Molly få valpar. Det ska bli så spännande!! HOppas hon får många!
Mamma och pappa ska ha en liten tik och den ska heta Xsally men den ska kallas för Sally.

Mor och far har även fått en katt hemma. Den bor under våran altan och den  har de döpt till pricken! En liten söt katt som jag oxå sett ett par ggr i sommar men trodde bara den passerade över vår tomt ett par gånger.
Så nu har de fullt upp med att mata den och se till att den får de  bra.

Saknar verkligen familjen Bergström!
Herregud, ja bodde ju nästan där i sommar.
Var ju alltid där om ja va ledig. MEn nu så har man inte de korta avståndet att gå hem till dom å de är skit!
Akhela saknar Stella!! Mycket roligare att va ute med en annan hund och matte när man är ute å går än att gå själv.
Men nu har jag ju Sandra att dra med på promenaderna å tur är ju det!

Nä nu ska jag göra mig lite mat!

ha de fint!!


pösshajjj        

Kommentarer
Postat av: Linda

Tack så mycket :)

2008-08-22 @ 19:25:57
URL: http://lindagerdin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0