Dubbelt betalt idag!!



Idag ska jag jobba och det skulle jag egentligen inte gjort men ja blev lite mutad nästa hehe.
Får dubbelt betalt på jobbet idag för att jag ställde upp att jobba.
Hade egentligen sett framemot att få vara ledig för det är jag allt för sällan men samtidigt så saknar jag ju
mina goa vårdtagare de få dagar jag inte är på jobbet.

Har nog aldrig varit med om att det är så bra sammanhålning sins emellan bland vårdtagarna.
De hjälper varandra och med både det ena och det andra. Så goa och sen att de alla är sociala och de blir
många konversationer är oxå kul. Trivs så himla bra på min arbetsplats i sommar så jag tror inte ni fattar!
Mina kollegor är underbara och alla är så lättsamma och ÄRLIGA!
Inget jävla skitsnack där inte.

Igår var jag över till Nina ( som vanligt) men igår var det en speciell dag!!!

AXEL FYLLDE ÅR SÅ GRATTIS AXEL!!!


Lovar dig Axel att vi ska åka och fiska massssssssssor med Krabbor någon dag!!!


♥Min älskade lilla Sandra är sjuk :-( KRYA PÅ DIG MIN ÄLSKLING!!! SAKNAR DIG SÅÅÅÅÅ ♥

Nu blir de en dusch sen jobba!!

ha de gött hajjjjjjjjj

Kommentarer
Postat av: Mikaelac.blogg.se

var sandra i gbg förra heljen? jag och emil va där och det va en tjej med på tåget so jag tyckte jag kände igen så väl så ja undra om det va sandra du visat på dina bilder:)?

2008-08-03 @ 05:06:57
Postat av: Sandra S

Hej älskling förlååååt att jag inte ringde igår. Va hos min syrra vettu och min telefon dog... (hon har heller inte hemtelefon.) vaknade iofs inte förrän vid tre igår på eftermiddagen, hade feber fortfarande :(, så jag hade inte kunnat träffas ändå. Pappa kom och hämtade mig sen så fick mamma ta hand om mig lite :). Du är så himla gullig min älskling! Tack för att du kollade med läkaren! Alltid bra att kolla med olika! Har inte blivit frisk ännu, men jag ska ringa så fort jag kan prata ordentligen igen, :), kanske ikväll! Hälsa Familjen E. PUSSS

2008-08-04 @ 14:17:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0