Frisbeegolf e ju kul även om man är kass!



Har idag provat på nåt nytt!!
Jag har spelat frisbeegolf med Jesus och Norrby!
Hade inte ens en riktig frisbee men va med och kastade lite med min snygga gratis-plastfrisbee som ja fick i skolan en gång. Den åkte åt fel håll hela tiden men de gjorde mig ingenting de va kul ändå!
Men de där andra två var ju tokbra! Det var riktigt roligt, måste träna på att kasta ordentligt å inte bara slänga iväg den så den rullar å svänger...

Ikväll är jag av nån konstig anledning på väldigt bra humör! Va liiiite nere igår kväll efter ett jobbigt samtal med R. Men det kommer att ordna sig!

Känns som man har hunnit med mycket idag och även har man slappat massor oxå!

Nu ska jag störa Linda när hon städar!

ha en trevlig kväll!!

pösshajj

Kommentarer
Postat av: Linda

Haha :D D:D Störde mej gjorde du allt.. men de gör inget när det är du som stör :)

2008-08-23 @ 23:54:37
URL: http://lindagerdin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0