Fullt ös, medvetslös!



Herregud! Jag kom precis hem från gymmet.. orkar knappt skriva för armarna känns astunga.
Skulle ju träna lite försiktigt idag med tanke på att jag inte tränat på nåt år eller två, men ICKE!
Gick in och körde på nästan samma vikter som jag slutade på, när jag tränade som mest förr.
Blev lite impad av mig själv faktiskt!
Men är det någon som inte kommer att kunna röra sig i morron eller i övermorgon så är det JAG!
Enligt min plan, så ska ja träna samma tid i morgon och de har jag redan bestämt med J oxå!
Vi får la se om jag behöver åka rullstol till gymmet i morgonkväll...haha... Tror inte de hjälpte nästan nåt att man stretchade...kommer ha förbannat ont i morgon oavsett! jajaj,  Den som lever får se!

Nu blir de ducha, käk och sen slappa och förhoppningsvis snacka med R :-)

Pösshajj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0