Fyy sicket regnväder!!



I dag tog  jag verkligen sovmorgon! Vaknade vid 10 och då kikade jag ut.
Sicket jävla regn!!! Insåg att jag var lycklig ändå som har en hund som vet vad det är som gäller
när det är hällregn och hon inte har sitt goa regntäcke på sig.
Då är de snabbt ut, kissa & bajsa sen springa in igen!
Å mycket riktigt, så blev det!
Hon gillar verkligen inte att vara ute när det regnar utan täcket. Men har hon de på sig kan hon vara ute och vara glad!!

Gick sedan till skolan och lånde lite böcker, samt var hos min kurssekteterare och snackade lite.
Jag hade ju inte blivit registrerad på denna kursen som jag nu läser, men fick det ordnat som tur var.
CSN stod i Gläntan (fik på universitetet) så då fick jag snackat med dem oxå !

Nu ska ja äta frukost!

Bättre sent än aldrig!!!

Sen ska de läsas böcker!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0