GRATTIS PAPPA!

GRATTIS PAPPA PÅ NAMNSDAGEN!!!!
Idag är det UNO, inte det snyggaste namnet kanske, men de är ju inget man får
välja själv när man är bäbis och skall bli döpt!!!
Rolf, Uno och Elof var de namn han fick!

Massa pussar och kramar till dig Pappa!!!
Älskar Dig!!!



VÄRLDENS BÄSTA PAPPA!


                                                                 
Idag har jag varit ledig!
Så idag har jag hunnit vara ute på två härliga promenader, en lite kortare och en lång!
Gick med Nina och Camilla när de red, så då gick jag med Stella och Kela. Det var så gött att komma ut å gå.


Stella och Akhela


Sen när jag kom hem har jag sprayat på nu blå färg på bilen där jag skrapat bort gammalt å rost mm. Så nu fick jag det gjort oxå. Har även packat ner typ alla mina kläder inför måndag då jag återvänder till Tråkstaden karlstad. Sandra och ja ska vara sambos nu ett tag och det kommer ju va sååååååå mysigt! Visst kommer de inte vara jättesocialt på dagarna när hon pluggar men kvällarna då ska vi allt hinna med att tjattra lite och se film mm.
Gaash vad jag saknar henne!
Jobbar hela helgen sen är det slut på jobb för denna sommaren!!!!

Det första jag ska göra innan jag åker upp till karlstad igen är att måla mina naglar!!!
Har varit utan nagellack hela sommaren, för vi får ju itne ha de på jobbet. OCh jag har alltid nagellack annars.
Utan nagellack är ju som att gå topless på stan. Har känt mig naken om naglarna hela sommaren men på Måndag då jävlar ska de målas! Har redan planerat vilken färg och allt hehehe Sandra, jag vet att du skrattar nu, men du vet ju oxå hur jag är med naglar. De ska vårdas!!! Ska ta i tu med dina oxå när vi ses. Så de så! hehe

I natt blåste det så mycket här hemma så jag trodde taket skulle flyga av! Åskade oxå ..uuh de gillar jag inte, men de va inte såå nära så ja hade på tv:n ändå!
Kollade på RENT igår kväll den gick på tv!! älskar den!!! Den musikalen är underbar och hemsk!




Rent bygger på Puccinis klassiska opera La Boheme, och är en berättelse om en grupp bohemer som kämpar för att överleva och betala hyran där de bor i ett slitet kvarter i East Village i New York. Livet mäts enligt kärlekens mått, och de snudd på svältande artisterna försöker nå berömmelse och framgång samtidigt som de måste hantera fattigdom, sjukdom och hotet från AIDS-epidemin som sprider sig.

HAR NI INTE SETT DEN, SÅ, SE DEN!!!


Nä nu vankas de käk och jag tänkte hjälpa till lite här!!!
ha de så bra så länge!!!

pöss hajj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0