Kan telefonsex framkalla örgasmer???





Det var vad jag hade som rubrik på min msn igår, och jisses vad folk skrev !!
Hittade den frågan på en sida på nätet å tyckte den var lite kul
Men inte visste jag att jag skulle få så seriösa svar, fick många oseriösa oxå givetvis!
Ett av dem va så här: Risken är väl inte så stor att de kommer att komma nån sperma i luren, men risken finns att du blir så het så vaxproppen i örat smälter och börjar rinna och kleta ner!

Idag står det som rubrik: "Vilket kommer först, talet eller tanken?" (Det var våran lärare som frågade oss detta idag)

Kan vi tänka innan vi kan tala? Kan vi tala innan vi kan tänka??

Än så länge tror de att man tänker innan man talar. Vilket jag oxå tror. Man kan ju tänka innan även om man inte kan sätta ord på det man tänker!

Har i alla fall idag suttit på föreläsning om Barns rättigheter.
Det var intressant och givande!
Efter skolan gick ja med Tobbe hemåt, hade min bil där...den har fått stå där ett par dagar eftersom min parkering gick ut och hade inga pengar att betala parkeringen utanför mig, å där han bor står man gratis!
hade ett sjukt samtalsämne på vägen hem där.. jisses, ibland undrar man vart han får allt ifrån!
Han är nog den roligast polarn´ ja har! Det är ju inte bara kul de han säger utan sättet han säger det på samt hans kroppsspråk. Att inte han söker in på scenskolan eller nåt! hahaha Du är grym Tobbe!

När jag hämtat bilen så åkte jag och Jesus ut till Bergvik och handlade.
Sen vart de kaffe hemma hos mig.
Ikväll ska jag gå till gymmet, får la se hur de går.
Har fått strikta intruktioner om att dricka mycket vatten innan å käka. Är livrädd att svimma... det har ju hänt om man säger så.
Men de känns givetvis tryggt att man har någon med sig!
Kan i och för sig inte träna själv om ja ska träna armarna...min högerarm är cp, den låser sig så jag kan inte sträcka ut den ordentligt när jag tränar. Så den behöver lite hjälp..
Så i morgon antar jag att det kommer stå "träningsvärk" med stora bokstäver på inlägget! haha

ha en fortsatt bra onsdag!!

pösshajj!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0