Löneförhandlat idag!

Idag har jag varit inne hos min chef och fått besked om hur mycket jag fick i min löneförhandling.
Jag är nöjd över vad jag fick. Känns ju skönt att jag tjänar mer här än i Karlstad på hemtjänsten innan jag löneförhandlade här. Så oavsett så tjänar ja ju mer här än hemma i karlstad.

Jag tycker inte att det är mer än rätt att man ska få mer betalt när man har den erfarenhet av yrket som jag har, jämfört med de som aldrig jobbat inom vården. plus att jag tar delegeringar som gör att jag får ett större ansvar.
Är inte rädd för att säga ifrån när jag tycker något känns orätt och det står jag för.
Hade jag inte sagt nåt om lönen hade jag ju fått ha samma som om jag aldrig hade jobbat inom vården innan.

Dagen på jobbet har i alla fall varit helt okej,har jobbat med min favvokollega Sandra!
Det blir så mycket roligare på jobbet när hon är där tycker jag! Inget illa ment mot mina andra kollegor men som sagt de blir roligt och dagarna går så fort då.


Igår var jag hemma hos min vän Pösskocken ( Mikael)... men han har fått ett nytt smeknamn som han gav sig själv i går när han hörde fel när jag sa Miffo till honom. Han trodde jag kallade honom för Micko så nu får han heta så!! Så det så.
Vi kollade på två filmer var av en var helt förskräckligt dålig.


Denna film va verkligen KATASTROF!!!

Den andra filmen va mycket bättre men den hade ja sett innan!

 
Denna tycker jag är asbra! en riktig tjejjfilm hehe


Har inte planerat riktigt än vad som händer och sker ikväll eller i morron.
Är i alla fall ledig onsdag och torsdag!

Ha de gött hajjjjjjjj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0