Min sommar 2008

 

 

 

I sommar har jag jobbat som en tok!
Men har oxå badat, myst, träffat vänner, slappat och hunnit läsa EN bok!
Har i sommar utnyttjat varje dag från tidig morgon till sen natt.
Denna sommaren helt underbar har vart.
Sorgen efter farfars bortgång bär jag med mig varje dag.
Men minnena och allt vi delat ger kraft till nya andetag.
Man ska verkligen ta vara på nära och kära som man runt om sig har,
för så fort det kan gå, å de till "andra sidan" far.
Det har varit soligt, varmt, blåsigt, åskat och det har kommit massa regn.
En jädrans massa fästingar och i skogen en förvuxen terräng.
Har sett många ormar i år.
Att jag tycker om dom, är det inte många som förstår.
Det har varit invation av getingar de är äckliga små djur.
Har mördat flera hundra hoppas ingen djurvän nu på mig blir sur.
Har sett nya platser och prövat på nya grejjer.
Har lärt mig mer Tjörnmål, så nu jag nästan förstår vad de säger.
Akhela har lärt sig så mycket nytt under sommarens gång.
Och för första gången känns det som om att sommaren har varit lång!!!

Vill tacka alla som har delat sommaren med mig!!!
Har många nya fina minnen nu, som jag till Karlstad tar med mig!





Tack mamma och pappa för en underbar sommar!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0