Skolstart i morron :-(

Ikväll har jag varit hemma hos Tobbe och Emelie och kollat på film.
Kollade på denna




Jag Tyckte filmen va riktigt bra faktiskt! De har ju skaffat projektor så de sa att de lär bli en del filmkvällar där, vilket jag verkligen ser framemot !
Sköjj å se dom igen, har ju inte sett dom på hela sommaren.

När ja kom hem var ja ute på promenad med Akhela å jisses vad det festas i husen runtom... helt sinnes.. De e ju nollning nu å grejjer. Fyy vad tröttsamt! Låg hur mycket glas på vägen som helst!! Fick bära Akhela ett par meter där de va som värst.
Är de så jäkla kul att kasta flaskor i backen??

Skolan börjar i morgon, å de käns rätt drygt.
Är trött på att komma till en ny klass då man ska börja lära känna massa nya vänner IGEN och de ska va så trevligt å alla
är så inställsamma tills deras falska fasad rasar och den riktiga personen skymtas fram.
Kan man inte bara vara som man är direkt istället ??
Jaja jag hoppas att de är trevliga människor i min klass och att de är några man kan få nåt utbyte av under denna
kursens gång. Mest är jag rädd för att få en kass studiegrupp. Då dör jag, nä men helt ärligt, ja kommer inte att stå ut med att ha de som ja hade det när jag läste big bang! Fy fan va drygt, ALDRIG MER!
Gillade min sista studiegrupp med Frida med flera, även om de vart lite kris ett tag mellan vissa.
Om ja inte minns fel så skulle Therese läsa denna kursen oxå?! aja de återstår ju till att se i morgon!

Nä nu ska jag kolla mailen sen lägga mig å sova!
Lång dag i morron!!! 8.30-17 inge sugen på de alls!!!


GOD NATT....


Miss you R.M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0