Tjo!

Nu har jag nyss kommit hem.. åkte till Kallekalle igår och vi åkte och hyrde 3 filmer men jag såg bara 2 sen somnade jag i soffan.

Film nummer 1 var denna:

 

Jag gillade filmen även om man inte blev riktigt rädd någon gång. Den var med otäck.
¨
Andra filmen var denna:

 

Denna filmen tyckte jag var mer äcklig! Den va bättre än den föregående!

Jag rekommenderar båda filmerna för de va helt okej!

Den tredje filmen såg jag bara början på sen gick mina ögon i kors, men fick se slutet idag för Kallekalle missade de igår. Så de e ju kul att man sett början och slutet och har ingen aning om vad som hänt där emellan! haha

 

Men jag tror inte att jag är så intresserad av att se hela filmen nu medtanke på att jag vet hur den slutar!

Hur som helst var det gött å bara slappa med Kallekalle.

I förmiddags åkte jag hemåt och köpte även färg till bilen. Ska måla om den!
Haha nä då har bankat bort rost å lite så och nu ska jag spraya på ny färg där de behövs!
Får dock vänta med det eftersom det spöregnar just nu och det är ju änna bra om det är torrt.

Nu ska jag slänga mig framför tvn och softa lite. De e ju så gött!

Ha en fortsatt trevlig onsdag!!!

pössshajjjj





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0