Uppdatering!

I trosdags blev det hastigt och lustig utgång!
Åkte ner till David och Norrby där vi drack lite skumpa sen tog vi en runda på stan ¨å kollade läget. Det var inte mycket att han kan ja ju säga. Jag får krupp av alla dessa nollor som springer omkring och sjunger överallt! Var inne på ankan ett tag och tjöta lite, det var trevligt!

Tog även ETT varv inne på arena å de räckte och blev över, så sen åkte vi hem.

På Fredagen blev jag medbjuden av Emelie på fest. Var först hos henne, sen hos Linda sedan åkte vi vidare ner till stan till Pauline. Asså jag bara älskar såna fester då man kan vara sig själv, och att de är så avspänt.
Asså tråkiga stela människor förstår jag mig inte på, de kan ju inte ha nåt vidare kul liv!? Men alla som var där var verkligen störtsköna! Alla bjöd på sig själva och de va ju inte direkt tyst nån gång.
Sedan gick vi till nöjjes och kollade på Petter. Han var bra i tre låtar sen vart de inte mer... Dansade och hade jättekul, men sen orkade jag inte mer, så då gick jag hem.

På lördagen var jag på grillfest/inflyttningsfest hos Maria! Det var ju en kanonfin lägenhet hon fått tag på!
Åt tills vi höll på att spricka, sen körde jag hem och gick ut med Akhela.. å lite senare drog vi ut på bmb en sväng.
Träffade en del sköna människor som man inte sett på länge. Men drog hem tidigare igår med.
 en det var verkligen  en jättetrevlig kväll.

Idag har jag inga planer, skulle gått till gymmet men är fortfarande helt invalid av träningsvärken hehe
får se om man kan ta sig dit i morgon.

Vet att det blir tråkigt med blogginläggen nu när ja inte kan lägga in bilder, men men.. om en vecka eller två så kommer de att bli bilder igen!

Nu ska jag och Akhela äta köttbullemackor:-)

ha de fint hajjjjj

Miss you R.M

Kommentarer
Postat av: Anonym



kickar in o säger hej;)

Kolla gärna min blogg och följ med mig och min kamp från helvete till det lyckliga slutet..Kram

2008-09-01 @ 15:15:59
URL: http://www.metrobloggen.se/vilsentjej
Postat av: Mikaelac.blogg.se

ja jag veeet det är helt jävla sinnessjukt! det värsta e att det inte är den första som "micrat" ihjäl sin baby:( sjuka jävlar!

2008-09-02 @ 09:56:05
Postat av: Mikaelac.blogg.se

haha men geeerej jag vill inte ha några ormar i källaren :P

2008-09-02 @ 10:00:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0