Brr va kallt de e ute!


Uch vad kallt de va ute i morse när jag gick ut med Akhela...glömde vantarna och när jag kom tillbaka in i värmen hade jag typ ingen känsel i fingrarna. Tog en lång vam dusch sen ringde jag Patrik som inte hade kommit iväg till skolan.
Knallade över och drack kaffe med honom men nu har han dragit till skolan, så nu sitter jag här igen.
Har idag skrivit klart mina intervjufrågor som jag ska ställa till några ungar som har läs å skrivsvårigheter.
Bara att hoppas på att lärarna ringer tillbaka snart och säger till när det passar att man kommer och snor några barn från klassrummet.
Nu ska jag kolla på lite fler lägenheter, mamma och pappa är nere i Götet idag och kollar runt på lägenheter och bra områden, så man vet att de är värt att lägga ett bud på några av dem.
ha de så länge...

pusshajj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0