Vad hände år 2008 i Noras liv??

Under detta året har de hänt MASSOR men min kalender ligger i Karlstad och har fan inge större minne av vad som hänt när osv. Är Jäkligt nöjd med året. mest glad är jag över mig själv som verkligen inte håller käft längre utan tar tag i saker som stör mig eller är ett problem.
Har fått nya underbara vänner, samtidigt som man hivat några idioter på tippen.
Jag tänker inte ha ytliga människor runt om mig. Jag är äkta, å då ska dom vara det oxå!
Det har varit både glädje och sorg detta året.

De finns några dagar jag minns mycket väl under detta året som jag sent kommer att glömma,och det är:

JANUARI 2008
1 Januari åkte jag, mamma och pappa, Chabo och Akhela till Norge. Det var verkligen en skidresa fylld av avkoppling. Den resan gjorde gott för kropp å själ! 


FEBRUARI 2008
8 Februari träffade jag en person som jag verkligen blev förälskad i.
Men givetvis gick det åt helvete, men de va underbart den lilla tid som var.
Överlevde sanningens hårda ord och gick vidare.


MARS 2008
2 Mars får vi tillskott i familjen,hunden Molly!


APRIL 2008
19 April IDOL-audition de gick ju inte så bra nä, men ja va där!

MAJ 2008
10 Maj Hade jag en underbar dag/kväll med Sandra, å 3 Liter vin ute i solen, å de blev en mycket galen fylla!!


23 Maj
skadade jag handen när jag och Sandra var ute med båten.
24 Maj Hade jag en underbar födelsedagsfest med mina närmsta vänner hemma på ön!

JUNI 2008
18 Juni Avlivades Chabo, vår underbara hund.


28 Juni
medverkade jag i en modevisning då jag bjöd på att visa min kurviga och snygga kropp iklädd i underkläder!


JULI 2008
14 Juli, Lämnade min älskade Farfar oss. Det gav oss alla ett stort tomrum.



AUGUSTI 2008
8 Augusti
jag gör en comeback på gymmet efter 2 års uppehåll.


23 Augusti Molly får valpar! (Sally föds)

SEPTEMBER
3 September kom min älskade lilla ängel Moa på besök och vi gick på musikal!!
Det var bara sååå trevligt!


OKTOBER
23 Oktober tilskott i familjen av Sally!


NOVEMBER
18 November fick jag reda på att det var något galet med mig.
Men tackvare nära och kära som funnits där, klarade jag av alla timmarna som jag sammanlagt fick spendera på sjukhuset, samt  jobbiga dagar då man inte orkade med nåt.
Moa du är min ängel! Inga mil stoppar dig, när en vän behöver Dig!


26 November, fick jag ett jobb som jag ville ha :-) En heltidstjänst som förskolelärare
29 November hade vi återträff med klassen från gymnasiet! De va ju bara så kul att ses igen!!


DECEMBER

3 December fick jag ligga på sjukhus. De va inte så kul, men jag bjöd på ett leende på bilden trots allt.


18 December Lämnade jag staden Karlstad! För att göra en come back till västkusten!
23 December Tog vi julkort på vovvarna som nu kommer överrens!!


De va de jag minns idag, men vet att jag gjort MASSA mer saker under årets gång!!


Kommentarer
Postat av: Mikaela

varför har du legat på sjukhus och varför har du varit sjuk:( det har du inte berättat:(

2008-12-24 @ 01:27:48
URL: http://mikaelac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0