God kväll...




Som ni ser har jag gjort om lite på bloggen idag.
Skulle gjort en ny header med men har inga bilder på patriks dator :-(
Men de är ju fint med ett jultema och sen sommarbilder till det ! hehe
Hittade i alla fall mång snygga vintriga bakgrunde, men jag tror denna får duga....i alla fall för idag!

Idag har de varit lite bättre än igår, men även idag har det kommit "lokala regnskurar".
Jag fattar inte att man bara kan börja gråta helt hejdlöst bara så, sen går de över...
antagligen så har jag för mycket inombords som måste komma ur mig ovh
för en gångsskull kan jag inte klandra kärleken för mina tårar.
Det är ju inte den som gör ont.


Nu ska jag dra mig hemåt och äta lite.
Har bara ätit frukost idag jue...
sen blir de till att gå över till Tomas å dega.
ha de så bra...



Kommentarer
Postat av: Linda

Hej gumman! Imorn åker jag till malmö, men hoppas att vi kanske kan ses till veckan för jag har inte mkt i skolan då.. Vad säger du om det?

Puss

2008-12-11 @ 13:29:16
URL: http://lajnda.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0