Hej, åh JAA, jag lever!!!





Tack för ert tålamod, säger jag bara till alla er, som kikat in varje dag och blivit besvikna över att bloggen typ varit död, men nu ska vi sakta men säkert försöka väcka den till liv igen!
Kul att se att så många envisas med att kika in varje dag även om man inte skrivit på jättelänge.
Det har varit en mycket jobbig period i mitt liv den senaste månaden och då man helst av allt hade velat blogga och skriva av sig, inser man att någonstans måste man sätta en gräns mellan privatliv och blogg inlägg. Så bloggen har varit död ett litet tag.
Jag mår bättre men visst detta som jag gått igenom har varit tufft, både psykiskt och fysiskt.
Ett stort tack till dig Moa, min underbara ängel som kom ner och stöttade mig den jobbigaste dagen.
Är glad att man har så fina vänner som bryr sig om en. Det är ju vid såna här tillfällen man inser vilka som bryr sig och vilka som skiter i en.

Hur som helst så är jag glad över att jag fixat jobb i Hovås / Askim på en förskola som verkar vara jättbra!
TOksöker nu lägenhet men vi får se hur de blir med det. Allt löser sig.

Förra helgen var jag på klassfest från gymnasietiden då jag gick på musiklinjen i Uddevalla!
Det var ju helt galet roligt att se alla stjärnor igen!!

Ett stort tack Till ;Maggan som styrde upp det hela!!!
HEjja maggan!! hurra hurra hurra hurraaa, eller nåt! hehe

Här är några bilder från en kväll som man sent kommer att glömma!!


Gruppfoto!



Joakim-Uno och Maggan


Ja & Erik


Sussie & Petter


Jag, Hanna & Sussie


Johanna, Erik & Tessan


Mattias, Roger, Annika & Joakim-uno


Erik & jag




Måste bara tillägga att jag idag har varit snusfri i hela 18 dagar!! JIPPIE!!!!
Använder inte ens Onico ... jag är stolt över mig själv!!!


Så, nu orkar jag inte blogga mer.. ikväll blir det bio med Johan, ska kolla på " Vi hade i alla fall tur med vädret Igen"!
Hoppas ni får en bra helg!

kram kram

Kommentarer
Postat av: Linda

Tråkigt att du kände att du inte kunde höra av dej till mig när du mådde dåligt. Jag hade velat finnas för dej.

2008-12-05 @ 18:01:33
URL: http://lajnda.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0