Inge sup och svälj denna helg...heller...

Igår åkte jag upp till Uddevalla och shoppade lite med farmor.
Hade sett en pyamas som jag ville ha och om jag har farmor med mig så får hon 25% rabatt när hon betalar efter som hon arbetat på kapphal hela sitt liv.
Så då köpte hon en pyamas, morgonrock och ett par raggsockar. Blev riktigt nöjde med inköpen faktiskt och billigt blev det oxå!
Sen åkte jag till Kallekalle och tjötade hål i hövvet på honom om lägenheten som jag så hemskt gärna vill ha.
Somnade vid 16 tiden och sov 2 timmar hehe jag va så galet trött. Som tur var så var jag inte ensam om det.
Satt och kollade ut på IKEA´s hemsida på inredning jag vill ha. Sen åkte vi och köpte pizza och kollade på filmen Love actually som gick på 4:an. Sen blev det till att sova. Jag kan tycka att jag kanske inte var ett sååå kul sälskap som sov så mkt hehe.. men men är man trött så är man!
Åkte på förmiddagen ut till Torp och mötte upp mamma och pappa som skulle handla lite.
De va mysigt att gå med dom och kika i affärer. Jag fick köpt mina julklappar snabbt och lätt faktiskt. En till mamma och en till pappa.
Någon annan får inte julklappar av mig. Orkar inte med den hysterin med att köpa massa skit til alla nära och kära. Bättre att de får saker de behöver, NÄR de behöver istället, tycker jag.

Sen for vi hem till farmor och åt mat. Lutfisk, vitsås och ärtor!!! mm mm mm MINUS LUTFISKEN!!
Usch, den bara går INTE ner.
Men annars är det typ det bästa jag vet på julbordet, vitsås, ärtor och POTATIS! å helst ska man mosa ihop allt till en icke vacker sörja innan man proppar i sig. Visst låter det gott?? hehe
Åt oss mätta och goa, sen satt jag och spelade lite piano och sjung lite julsånger, de va mysigt!

Ikväll ska jag hem till Nina för "ovanlighetens skull" haha ska dega... tiden går ju så förbannat sakta...vill bara att de ska bli måndag och att mäklarn ska ringa!!!!

PS. När ja va hos farmor passade jag på att ta kort på mitt snygga peppakakshus hihi



DS.

Ha de gött hajj, Sandra jag saknar dajjj!!!!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0