Jag är KÄR!!

I morse åkte jag och mamma ner till Göteborg för att utföra lite ärenden. Åkte först ner till min arbetsplats och skrev på lite papper och fick även mitt schema som börjar gälla den 7 januari. Sedan riingde vi till mäklaren och sa att vi var redo för att kolla in den "fräsha lägenheten". Den var en FLOPP!!! Såå jäkla liten, den var bara 50kvm och bilderna var verkligen bra tagna som man sett på nätet, men de stämde inte alls in med verkligheten. Så de va inget att ha.

Hittade en ny lägenhet igår kväll som jag blev MYCKET intresserad av, och eftersom den låg i samma område som den "fräsha" och även hade samma mäklare så frågade vi lite om den lägenheten. Tur som vi hade åkte mäklaren till kontoret och hämtad nycklarna så vi fick se den oxå. JISSES ANÅDA VA FIN DEN VAR!!! JAG BLEV BARA SÅÅÅÅ KÄR!
Den va alldeles lagom till mig. 63kvm och hela lägenheten är helt nyrenoverad. kyl och frys va helt nytt, garderober, ja ALLT!  Snygga rum, kök och toalett, plus att de va balkong!


HÄR ÄR NÅGRA AV BILDERNA PÅ DEN FINA LÄGENHETEN...





    

Sitter nu och väntar på att min banktant ska ringa och hjälpa mig med att kolla upp det ekonomiska! På måndag ska ja lägga ett bud på denna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0