Jag är nog den trevligaste personen som jag känner!

I fredags var jag ju på bio med Johan!
Vi såg denna:

VI HADE I ALLA FALL TUR MED VÄDRET- IGEN!



Givetvis så slog den inte den första filmen, men visst var det en del brutala skrattanfall som utlöstes under filmens gång.
Så det blev en lyckad fredag  som fick mej att skratta en hel del!
När jag kom hem sedan total dog jag.
Slocknade som en vält ko!

På lördags morgon ringde jag till Patrik och vi åkte ut till IKEA för att prova på 10 kronors frukosten.
Min frukost kostade dock 35:- för jag ville ha ägg och lite annat smått och gott men de smakade riktigt bra!
Håll i hatten nu, jag, Nora Eriksson var på IKEA och åt ENDAST frukost, jag köpte INGENTING!!
Måste säga att jag är imponerad över mig själv, för visst fan handlar man alltid något när man är där "BARA FÖR ATT" det är billigt!?!
Istället for jag till biltema och shoppade spolarvätska och nya vindrutetorkare!! hehe
Måste ju ha någon belönig för att man va så duktig på IKEA.

När jag kom hem slappade jag ett tag. Skulle åkta till Tobbelobbe lite senare å spela in en låt som jag skrev för ett tag sedan. Jo men fan, jag la ju ut texte i ett inlägg här...  TEXTEN
Den blev ganska bra, blev inte så nöjd med pianot dock, hade ingen pedal så de blev ett rätt tjötigt pianokomp. men va fan de få vara!
Är man inte deprimerad innan man lyssnar på den så är man det nästan garanterat efteråt!
Satt hos Tobbe och Emelie i ett par timmar och sjung, medan de satt och kollade på tv.
´Sen gav jag upp så nu väntar jag bara på att Tobbe ska mixa ner låten å sen skicka den till mig.
Jag är evigt tacksam för att jag har har Tobbe och Em som vänner, Ni är bara såååå underbara!!!!♥

Igår packade jag ner massa grejjer och poppade hög musik hemma.
Man hittar mycket roliga saker när man städar!
Hittade en jäkla massa brev som jag sparat från Uddevalla tiden, å de va kul att läsa!!
Sicka ideer man hade om killar man ville ha! hahaha
Hittade även massa filmer.
Jag önskar så att jag hade en VHS så jag kunde kolla igenom sjuka inspelningar jag och Moa gjort på fyllan och en jävligt sjuk dokumentär som vi spelade in i Mellerud en gång! HAHAHAHA fy fan va kul det var och så sjuka vi va! UNDERBART!

Senare på kvällen åkte jag till SpringSpa
Pauline skulle fixa mina naglar och de timmarna jag satt där fylldes ut med djupa samtal, skratt och sjuka ideer och erfarenheter man har med sig. hehe de va minst sagt roligt, men det roligaste på hela kvällen var när jag skrämde henne med att hon klippte nageln för kort! Jävlar sicket face hon fick!! HAHAHAHA jag skrattade så jag trodde jag skulle stryka med! Så tack för igår Pauline, jag kan verkligen rekommendera er att gå dit!

Resultatet blev kanon och så är det ju billigt nu oxå när hon övar!



Åkte sedan hem och tjötade i tele och kollde på Boston Tea Party, de tycker jag e bra.

Somnade sedan som en stock. Vacknade däremot vid 04.35 och kunde inte somna om.
Gick upp och satte på tv:n och drack lite vatten, sedan la jag mig igen och somnade tillslut om någon gång vid 7.

Sen vaknade jag av att Patrik ringde, gick över till honom och drack kaffe och nu sitter jag här och utnyttjar hans dator!!

Ha en bra dag!
Kram på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0