Nu bär det av ...

Tog en bild ut genom mitt  fönstret 13 dec

Först lite uppdatering från helgen!

Som tur var vann ju KEVIN i fredags! Tycker han 'r grymt musikalisk och kan sjunga alla stilar !

Det vart inget sup och svälj. denna helg heller.
Efter som jag är rekommenderad att inte dricka alkohol än så blev de party utan fylla! Perfa för mig, för ingen märker ändå någon skillnad om jag e full eller nykter!

På lördagen for jag ute till Bergvik. Mötte upp Ems där och vi gick och kollade i lite affärer och fikade.
Sedan handlade vi mat som vi skulle ha hemma hos Pauline senare.

Åkte hem och gjorde mig i ordning i lugn och ro sedan fick lite beslutsångest om man skulle köra på Rosa eller vitt...

  
Tog med båda hehe...

När vi kom till Pauline skålade vi först med lite skumpa, sen ställde jag mig och gjorde iordning varsin Räkmacka å lite annat gött..



De va galet gott må jag säga :-)

Damerna drack och drack å blev mer å mer pratglada med vi hade verkligen supertrevligt! ;-)



Emelie & Pauline



Senare tog vi en sväng till Bmb å kollade läget en stund.
Sen vart det hem och SOVA!!!

söndagen packade jag hela dagen. Senare kom Erik över och vi gjorde peppakashus.
Smart som jag är tog jag bara kort å Eriks hus, men jag ska ta kort när jag kommer hem å lägga ut senare här.
Mitt mål med peppakakshuset detta året var att göra det finare än förra året.
Så här blev Eriks hus...


Erik brukar alltid annars göra sjukt fina små hus med massa små detaljer, men i år ville det sig inte alls.
Men jag tycker det var fint ändå.

Annars nu i veckan har jag inte gjort så mycket mer än att Packat ner massssssssssa saker.
Jo jag var ju och jobbade en dag på fritids på hammarö...sen dagen efter var jag ut och gjorde intevjuer med några ungar å det gick kalas!!!
Har även skjutit lite på min examens dag... tänker sikta på ett seminarie i Mars i stället med uppsatsen.
Hinner inte göra klart till den 8 januari.

Å nu äntligen är jag redo i stort sett för att dra här ifrån. Har bara några få punkter kvar på mig  "Ska-Göra-Lista".
Nä nu orkar jag inte skriva mer.. ska kolla mailen, sen gå över å s'ga hejdå till  Tomas sen hem och packa in hund och de sista viktiga sakerna i bilen sen drar jag hem.

Ha de gött,  hajjjjjjjjjjjjjjjjjj!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

hahaha va rolig du e=) tack för tipsen du;)

2008-12-18 @ 20:40:41
URL: http://mikaelac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0