Snyggast på Ön!


God förmiddag!
En del bloggar om dagens outfit,
jag tänkte därför även jag bjuda på min snygga morgon-outfit som jag hade i morse
 när jag gick ut med Akhela!




fotograf: B-M. E.L.


Mössa, Thinsulate. . En varm och rejäl stickad mössa i svart.
Bra att ha när det blåser här ute på ön.

Halsduk,
saknar märke.
Materialet är i fleece och de värmer och är mjukt och behagligt för halsen.

Halsband, ett spanskt handgjort halsband som är inköpt direkt från arbetsplatsen, på gatan.
Billigt och bra.

Pyamas, Två delars stjärnpyamas. Body zone
En myckey behaglig pyamas att både sova i och strosa runt i hemma.

En rosa morgonrock, märket är uttvättat men den är köpt på en exklusiv butik som heter ÖoB (årsmodell 2002)
Har två fickor fram och ett långt skärp som bör gå runt de flesta magar.

Stövlar,
Toronto mycket bra stövlar. Vattentäta ända upp till kanten.
Och de har även reflex på sidan.

Jag vet att DU är RÄTT SÅ AVIS på mig som har min EGNA STIL!
Den passar liksom bara MIG, ingen annan!
SORRY!!!

Jag är idag helnervös...mäklarn har inte ringt men jag sitter här och vaktar telefonen!
Håll tummen för mig!

hajjjjjjjjj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0