Tiden går INTE fort idag!



Tiden går verkligen inge fort idag.
Mäklarn ringde vid 13  tiden å jag la mitt bud.
Det är en person till som vill köpa lägenheten men han va tvungen att kolla
upp med sin bank om han hade råd.
Så nu väntar jag åter igen på att hon ska ringa.
Jag hoppas verkligen att han INTE har råd!
Har idag tjötat hål  huvudet på mamma som försökt grejja lite här hemma.
Men blivit störd av mitt pladder hela tiden om denna lägenhet.
Va även på banken en sväng förut för att lämna ett papper så min lön kommer in
på mitt konto.
Jag for dock inte dit i "morgonens outfit"
utan piffade till mig med några andra trasor innan jag for dit!
När pappa kom hem från "Skink-kuppen" tog vi en promenix med alla vovvarna.
skink-kuppen avgjordes förövrigt i sporten Curling.
Pappa kom 4:a, inte illa pinkat!
Men de blev ingen julskinka till pris dock :-(

Nu ska jag fixa till min mors naglar!
Måste ha saker att göra HELA TIDEN nu för att få tiden att gå.

pösshajjj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0