Trött på sjukhus...



Igår väcktes jag av en desperst rektor som ringde och saknade personal på en förskola på Hammarö.
Givetvis ställde jag upp och gjorde mig på några snabba sekunder iordning och sen ut med Akhela. Åkte sedan och jobbade.
Jag hade aldrig varit på den förskolan innan men personalen var kanontrevlig och man kände sig välkommen.
Vid halv 2 gick den ordinarie personalen hem och kvar stod jag och R med ca 15 småbarn.
Vi kunde inte namnen på ens hälften. Men det flöt på bra, men det som jag kände var jobbigt, var att
vi hade ingen anining om vilka de vuxna var som kom och hämtade barnen.
Det kunde varit vilken pedofil som helst.
Men för hoppningsvis kom rättbarn hem till rätt föräldrar.

Åkte sedan direkt till mitt handledar möte angående min C-uppsats.
Vi snackar fort och mötena blir inte längre än 10 minuter.
Inte ens om man väver inte vad man gjiort under dagen haha.
Nä men det känns bra och jag kämpar på så gott jag förmår.

Jag är så trött på sjukhus nu, har ju för fan varit mer på sjukhus denna månaden än vad jag annars är sammanlagt på 4år!
Igår kväll fick jag tillbringa några sena timmar på sjukhuset, då jag ombades av rådgivningen att jag borde komma in omgående.. Jag HATAR sjukhus och givetvis va det nålar inblandat IGEN.
Får de aldrig nog av att sno massa blod av en??
Är det någon plats som får mig att känna mig liten som ett barn och livrädd så är det på sjukhus.
Förstår inte varför jag har sån skräck för det. Men sjukhusmiljön är inge trevlig och det är nästan alltid smärta inblandat med sjukhusbesök.


Så min dag idag blir inte alls som planerat. Skulle tagit mig ut och gjort intevjuer med några barn, men de blir ju inte så nu när man inte mår så bra. Ska bara slöa idag och ta det lugnt.

Har idag meddelat familjen Bergström, att jag tänker göra dem sällskap på julafton!
Det ska bli mysigt!


Tänkte bjuda på några bilder på en lägenhet vi ska lägga bud på, på måndag.
Det är antagligen inte så många som har råd att köpa lägenhet nu innan julafton så vi
provar med att lägga ett bra bud.




Ser väl rätt okej ut tycker jag :-)

Ha de fint..

Älskar er Mamma & Pappa♥

Kommentarer
Postat av: Mikaela

varför var du på sjukhus gumman?

2008-12-12 @ 22:27:35
URL: http://mikaelac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0