Arg, Besviken & Stressad!

Har ingen större lust att blogga idag, så de blir bara lite kort.
Är arg som ett bi på flera saker just idag. Är besviken på folk runt omkring som inte fattar att JAG är inte mer än en människa och eftersom jag har MASSOR att göra nu inför spelningen i mon så hinner jag inte finnas till för alla!
Jag hinner inte höra på kärleksproblem eller skolproblem eller nåt sånt just nu, jag är tyvärr inte GUD!
Jag hoppas att ni nån stans känner att bara för att man säger nej en gång så betyder det inte att man inte vill vara vän med den personen mer, utan att man bara behöver lite tid! Efter i mon kommer allt lugna ner sig och jag kommer antagligen inte vara så självupptagen som jag har varit dessa dagar!

Saknar dig massor XXX!!! Snart ses vi igen :-)

Hade fest för jesus igår men orkar inte ta de nu..bloggar om de en annan dag!

Ska fortsätta repa nu...

PÖSS

Kommentarer
Postat av: Fislisa

Hej gumman! bra skrivet! ville bara önska dig lycka till imorgon, det kommer gå skitbra! jag önskar mig en privat spelning framöver hihi ;)
Puss pusss tack för igår, vi är grymma på att ljuga hihi

2008-02-20 @ 20:28:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0